Amazing

Publicerat: 2012-04-05 Kl: 20:16:50 | I kategori: Allmänt


Minne har varit helt otrolig de senaste dagarna! Han har varit så rolig att rida, busig men ändå kontrollerad.. Träningen i Måndags gick superbra, fick den där goa kännslan då allt stämmer!
I onsdags skrattade jag mig igenom i princip hela ridpasset då Minne var på bus humör.  Han ville bara jobba hela tiden, gjorde galopp sluter i supersamlad galopp och galopp övergångar till skritt i var femte galoppsprång! Han skummade i munnen och vart svettig.
Igår skulle jag bara rida en snabbis så jag red barbacka runt en lite slinga ovanför stallet, och könslan var likadan som dagen innan, skrattde nästan hela tiden! Hahah önskade att jag hade fått det på film så att ni hade kunna sett hur han är!
Vänskar på att pappa och Jenny ska komma hem från affären så att jag kan åka till stallet, hoppas att han är lika rolig idag också!
Kommentarer
Postat av: anonym

Hej betty, jag tycker du är grym! Din blogg äger alla andras, du är så himla fin, vacker, jag känner inte dig men jag följer din blogg och tycker att den är så braaaa. Sluta aldrig logga!

2012-04-06 @ 21:22:02
Postat av: Anonym

Blogga*

2012-04-06 @ 21:22:46
Postat av: matilda

Det måste ha varit i torsdags som jag såg er, Han verkade ju halvvild och väldigt glad :P haha

2012-04-09 @ 13:38:15
URL: http://baxters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0