Hemtrevligt!

Publicerat: 2012-04-27 Kl: 20:38:47 | I kategori: Allmänt


Som ni kanske inte visste så står jag i ett stall med två stall, ett som är det stora "huvudstallet" sedan är det de nybyggda "lillstallet" där jag och Carro står, även kallat "ponnystallet" då vi äger dom enda ponnysarna på gården.

Efterssom man spenderar så mycket tid i stallet då man har häst så är det mycket mysigare om man gör det lite personligt, hemtrevligt helt enkelt. Alla kanske inte har möjligheten till det men det har som tur jag!

Pysslar och sätter upp/dit lite smådetaljer varje dag. Idag kom tavlorna på plats som jag köpte för någon vecka sedan. Vart superbra! Passade också på att knäppa lite kort på "min" halva av stallet;)

Visste ni också att jag städar stallet/Minnes box VARJE dag? Städoman kanske:p

Såhär ser det iallafall ut i vårar lilla ponnystall!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysig du är Betty! Saknar att vara din lillstall kompis :)

2012-04-28 @ 10:47:48
URL: http://elinnordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0