Kräsen

Publicerat: 2012-04-07 Kl: 09:08:55 | I kategori: Allmänt


Kollade igenom Hastnet igår då jag hade lite och göra, fanns hur många hästar som hellst men ingen som fall mig i smaken... Är väldigt kräsen av mig och vet precis hur min storhäst ska se ut! Inte ens de svindyra hästarna tyckte jag var snygg...
Men nyss då jag kollade på Hastnet igen hittar jag en häst som uppfyller precis alla mina krav utseéndemässigt! Så sjukt min typ av häst! Långa ben kort kropp, inte för liten, fin färg, you name it!

Synd bara att jag inte ska ha storhäst än på ett tag, annars hade denna lätt varit en av dem jag hade provridit!
Lovande dressyrhäst. Hästar säljes
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0