Tårta!

Publicerat: 2012-04-07 Kl: 20:56:09 | I kategori: Allmänt


Red barbacka i paddocken i dag, hade ingen plan på vad jag skulle göra utan tänkte ta det lite som det kom. Han kändes fin men lite stel i sidorna så jag jobbade mest med förvända och enkla byten, på slutet satt enkla bytena som en smäck! Jobbade sedan på en maga volt över 2 bommar och tränade på att han skulle hålla den samlade galoppen utan att rusa iväg, såhär såg den ut:
Då jag nästan var färdig och galloperade på på långsidan glömmde jag bort att Alva var i hinderhuset (hon håll på att plocka bort hinder) Och rätt var det är går hon ut och Minne kastar sig åt sidan, jag har självklart ingen chans att sitta kvar utan flyger av på ryggen men håller fortfarande kvar i Minne, kunde ju inte heller bli arg på han då det var utav ren flykinstinkt... Hade inte ont någonstans just då men nu känns det ganska bra i ländryggen, lär bli en riktigt snygg blåning där... Efterssom jag inte gillar tårta så värts så fick det bli glassbuffe!
Tråkigast av allt var att mina älsklingsrudbyxor gick sönder :( Imorgon åker jag och mamma in till hööks för att köpa ett par nya!
Glass i stora lass!
Kommentarer
Postat av: anonym

heeej, jag älkar din blogg! men kan du ite visa några olika outfit som du tycker är fina????????

2012-04-07 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0