Tränset + lite smink

Publicerat: 2012-04-15 Kl: 22:08:37 | I kategori: Allmänt


Som ni kanske märkte i förra inlägget hade Minne ett nytt träns, har letat som en galning efter en vit fodrad nosgrimma med pull-back knäppning och äntligen hittade jag en på Hööks! Jag är otroligt nöjd!

Satt på svarowskipannbandet och putsade till det lite innan jag provade det på Minne. Platsar bra som det nya tävlingstränset!

Köpte (fick) också lite smink som behövdes fylla på, jag hade redan köpt borsten och koncealern en gång men påsen är spårlöst försvunnen, så var tvungen att köpa det igen...

Kommentarer
Postat av: Elin

Finkillen!! =)

2012-04-16 @ 21:15:09
URL: http://eeliinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0