Klassresa!

Publicerat: 2012-06-05 Kl: 13:08:46 | I kategori: Allmänt


Simpel som vi är valde vi att åka till Stödes Hemgård, bara för att ta vara på tiden vi har kvar tillsammans, umgås och ha roligt helt enkelt!
Vi grillade till middag, några paddlade, spelade kubb och såg på film. Jag tog också årets första dopp! runt 8 grader skulle jag tro att det var. Sjuk kallt! Erik och Michelle badade en till gång runt 1 på natten... Vi grillade också korv på en liten udde senare på kvällen, supermysigt!
Sedan var det tydligen en självklarhet att man ser på Skräckfilm då man är många i ett jättestor gammalt hus... Är inget fan av skräckfilm så jag kollade inte, låg mest och sov/kollade bloggar ;) Vi hade tagit med projektor, stora högtalare och diskobelysning. Så lite hörselskadad har jag nog bivit efter den där kvällen, speciellt när det var Sam som hade hand om musiken...
Sedan behöver jag nog inte nämna fortsättningen på kvällen... Herregud säger jag bara. Det som inte hände i natt finns inte!
Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Jättefin blogg♥Planer för dagen??

2012-06-11 @ 12:20:13
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0