Dagen

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 09:42:00 | I kategori: Allmänt


Är ledig idag och imorgon då vi har SBT (utvecklingssamtal) på skolan, jag hade ett litet undantag och ska ha mitt på Fredag,  det betyder att jag är HELT ledig de här två dagarna! Dock har jag med mig 5 olika ämnen hem som jag ska plugga på...
Dagen ska iallafall spenderas på Birsta med Hannah, måste uppdatera mina garderober! Har hittat ett par byxor som jag ska köpa om dom finns i min storlek... Sedan brukar det bli lite spontan shopping ;)

Halv 5 ska jag rida för Magda, eller Magda ska rättare sagt rida på Minne, Iallafall från början! Idag tror jag att vi skulle fortsätta jobba på förvända och övegångar..
Magda är för er som inte vet min tränare, personliga tränare faktiskt! Då han inte tränar så manga andra än mig. Hon är super bra och känner både mig och Minne in och utantill. Tur är att hon är så liten så han kan hjälpa mig med Minne! Det bästa av allt är att hon kommet nästan när som helst, annpassar sig sjukt mycket efter hur jag kan! Innan tävling kan det bli flera dagar i veckan och på när jag tävlar brukar hon oftast försöka komma och hjälpa mig. Då jag tävlade i Huddik förra året hade det inte gått så bra i första klassen så hon satt sig i bilen och åkte hela vägen till mig för att hjälp till. Världens bästa Magda helt enkelt!
Bilder från i somras på Minne och Magda:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0