Dagens Ridpass

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 22:27:45 | I kategori: Allmänt


¨
Dagens ridpass gick toppen, Magda fick rida den största delen av ridpasset då jag hade sån huvudvärk... Såg iallafall jättebra ut, det märks att Minne behöver Ca 20 min på sig att komma igång och släppa i kroppen. Efter att han har börjat släppa flyter allt på som en dans, man kan göra precis vad man vill med han! Superskönt.
Jag hoppde upp och red de sista 20 minuterna för att känna på han, från början var både han och jag lite spänd men efter lite jobb på åttvolten och övergångar började både han och jag slappna och och allt gick som på en dans!
Jättenöjd med dagens ridpass, imorgon blir der longering inspännt i paddocken för att jogga av sig lite träningsvärk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0