Detta fick följa med hem

Publicerat: 2012-03-28 Kl: 18:30:00 | I kategori: Allmänt


Självklart fans inte Bootsen, Nosgrimman eller Scabraket... Suck! Men jag kunde ju inte åka hem tomhänt! Så jag gick runtoch suckade till alla dyra priser och funderade över vad jag skulle lägga mina pengar på... Hittade då min drömtröja från Kingsland som jag länge har velat köpt! Blir perfekt att ha på tävling och träning, supernöjd är jag!
Sedan kunde jag inte låta bli att köpa ett par vita tävlingsfleecelindor från Eskadron. Nu ekar det snart i minplånbok, helt förståligt efter dem här 2 shoppingdagarna!
Nästa gång jag åker in hoppas jag på att något av det jag egenligen behövde har kommit in!
Kommentarer
Postat av: matilda

Åh, den där tröjan är jag också så sugen på. Supersnygg! :)

2012-03-30 @ 18:55:57
URL: http://baxters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0