Longeringen

Publicerat: 2012-03-31 Kl: 18:41:59 | I kategori: Allmänt


Longerade som sagt Minne i Onsdags, Angelica följde också med och fick sig ett gott skratt då Minne visade upp sina graciösa bocksprång! Superpigg var bara förnamnet! Så jag tänkte, nu när han är så pigg ska försöka få han i galopp... Från början racade han runt några varv och hoppade i luften ett antal gånger men når han hade lungnat ner sig rullade han på i lugn galopp runt mig, så duktig!
På slutet lät jag han trava över bommar varav en var upphöjd, breddade extra mycket så att han skulle jobba med ryggen ordentligt! Så om han inte har byggt några kilo ryggmuskler nu då vet jag inte vad! :p
Filmade en stund på slutet... Tror vi måste träna lite lydnad...
Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin Han/hon är!

2012-03-31 @ 20:55:50
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Stina Björklund

Vilken fin header :D Longerade min i fredags!

2012-04-01 @ 01:23:04
URL: http://sstinabjorklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0