Tja!

Publicerat: 2012-03-31 Kl: 18:08:50 | I kategori: Allmänt


Hej igen! Internet har krånglat hemma hos mamma så har inte kunna bloggat men nu är jag hos pappa och då funkar allt som det ska! Annars har det inte hänt så jättemycket saker.. Mamma har brutit foten och fick åka in på akuten sedan är jag APsjuk och orkar i prencip ingeting... Tjurade till mig att få åka till Minne, hade inte överlevt 2 dagar utan han... Har också övertalat pappa att jag blir friskare då jag är med Minne! ;)
Ikväll är det Earth Hour, ni är väl berädd att släcka alla lampor och elektronik halv 9 till halv 10 ikväll?! Så ingen uppdatering då!
I Onsdags longerade jag Minne i paddocken, gick super! Bilder + film kommer senare!
Världens bästa lillasyster 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0