Vad tycker ni?

Publicerat: 2012-03-26 Kl: 22:35:57 | I kategori: Allmänt


Nu är jag på G igen! Tack Anna för den supersnygga designen och den fantastiska servicen, Här kan ni beställa designer/headers av henne!
Efter 2 toppen år på Remoont tog våran resa tyvärr slut, nu bloggar jag och Felicia på egna bloggar med egna mål, Jag börjar en ny resa här och hoppas på att den kommer bli minst lika lärorik och rolig.
Kom gärna med fågor om ni undrar något om mig eller Minne, inga frågor är dåliga utom de dåliga! Hoppas att ni gillar designen lika mycket som jag gör, jag hoppas också att ni som är nya väljer att kika in här igen!
Let's start this journey...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg:D

2012-03-26 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0