Förlåt

Publicerat: 2012-05-22 Kl: 22:51:07 | I kategori: Allmänt


Förlåt för min frånvaro men jag har otroligt mycket att tänka på nu inför avslutningen. Massor av innlämningar/prov som ska bli klart. Ljuger inte om jag säger att jag pluggar minst 2 timmar VARJE kväll nu. Mitt huvud värker konstant och jag är sjukt trött hela tiden! Sover inte lika bra och har tusen saker kvar att fixa!
Till och med Minne har fått vilat mer en vanligt på senaste tiden...
Huvudsaker som ska fixas:
  • Imorgon är det Vårshow heeeeela dagen. Från 9 till 21. Fullt ös!
  • Torsdag ska jag slinga håret
  • Fredag är der Matte muntligt NT
  • Lördag måste jag på Birsta för att köpa lite saker till balen
  • Jenny ska hinna klippa mig
  • Nästa Torsdag har vi Bakesale = Baka
  • Nästa Fredag ska jag på Sagolik på förmiddagen för att fixa håret till balen sedan till Make up store för att smikas sedan till Balen klockan 6.
  • Fredgen därpå är det Graduation!
Kändes som ett otroligt onödig inlägg men jag behövde skriva av mig lite! Nu vet ni ju också vad jag pysslar med framöver... Nu måste jag fortsätta med Svenska uppgiften, får mer imorgon.... SUCK
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0