IESS Vårshow 2012

Publicerat: 2012-05-24 Kl: 23:39:57 | I kategori: Allmänt


Igår smällde det! IESS Vårshow 2012 på tonhallen.
Shit var roligt vi hade, fullt ös från kl 9 till kl 21. Lätt en av årets höjdpunkter! Kanske inte lika bra som Julshowen men endå grymt! En tjej i åttan har filmat alla nummer, tänkte lägga upp några här:
Hope you enjoy!
Världens bästa Kajsa! <3 Sjukt grym!
Modern dans till Samales pianospel, kolla på Kajsa och inte på mig.... Kan ni fatta hur mycket jag skrattade då jag gock ut från Scenen? Piiiinsaaammmttt....
Hannah, David och Lourdes. Kolla Kontras gitarr-solo från böjan. AMAZING!
Min favorit, lätt!
Grymma Silje!
Ännu mer proffs dans, måste ses!
Det här är helt sjukt!
Haha, vad ska jag säga? Ni hittar mig längst till vänster...
Grekisk Schlager, Wihooo..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0