Lite saker som har hänt

Publicerat: 2013-08-15 Kl: 22:50:00 | I kategori: Allmänt


 
- Minne har konverterat till vildhäst, seriöst. Så här slappt har han aldrig haft det, men tror ni han klagar? Nääee..
 
- Jag och mamma flyttar snart, men inte långt, en våning ner byggs det nu en ny trea till oss! Gissa om min hjärna går på högvarv angående mitt nya rum.. (Inredningsfreeeaak)
 
- Förra veckan åkte jag själv ner till stockholm för att segla med Hannah och hennes familj i skärgården, mysigaste dagarna på sommaren, lätt! 
 
- Jag har stått och sålt Jordgubbar utanför Ica halva sommaren, om ni bara visste hur vissa folk beter sig asså..
 
- Blivit ägare till en Macbook air <3
 
- Fyllt år och fått presenterna jag aldrig trodde att jag skulle få, materiell lyckaaa
 
- Blivit Gossip girl beroende igen efter ett litet uppehåll, bästa serien någonsin! (okej, den ända jag har sett, hehehe) 
 
- Låtit Minne gått ute dygnet rund massor av nätter i sommar, snacka om skönt att slippa mocka ett tag! 
 
- Missat vaccinationen med några dagar så vi var tvungen att grundvaccinera igen, de sög då hela säsången typ rök bort känns det som... 

 
Kommentarer
Postat av: Linnéa söderlund

Hej! Kan du inte snälla lägga ut nya ridsaker o nya kläder som du köptni sommar och ALLT du fick när du fyllde år? Skulle va kul o veta ☺☺ kram!
Kul att du dammat av bloggen igen! 😄 Hoppas du vill fortsätta va lika aktiv som förut 😄

2013-09-06 @ 09:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0