Jag 💛 påsk

Publicerat: 2013-03-30 Kl: 20:35:48 | I kategori: Allmänt


Har lagt upp ett fyra dagars konditionspass till Minne nu, kör intervaller varav 3 min är maxad galopp sedan 2 min skritta i låg form så kör jag så i 3 set.. Imorgon kör jag långa intervaller, 6 min galopp 4 min skritt i 3 set.. På Måndag kör jag korta och avslutar Tisdag med långa sedan blir det lugnt i 2 dagar så kör jag 4 dagars Styrka.. Nu ska han bli fit! Och nu ska vi inte tro att jag också ligger på latsidan, PW i 45 min när vi kom hem! Skönt att vara ifred och rensa lite tankar ibland..

Har fått jättefina påskåresenter också, bland annat ett påskägg från pappa och Jenny och en Påsklåda(?) från Mamma och Disa, tack bästa ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0