Svar på kommentarer

Publicerat: 2012-04-07 Kl: 22:23:44 | I kategori: Allmänt


anonym om Tårta!:
Heeej, jag älkar din blogg! men kan du ite visa några olika outfit som du tycker är fina????????
Svar: Hej:) Tack vad kul! Jo självklart,  jag fixar det i ett separat inlägg framöver!

linn om Junior Masterchef Australia:
Din blogg e bara bäst!
anonym om Amazing:
Hej betty, jag tycker du är grym! Din blogg äger alla andras, du är så himla fin, vacker, jag känner inte dig men jag följer din blogg och tycker att den är så braaaa. Sluta aldrig logga

Svar (samma person) : Tack snälla du! Vad glad jag blir :')


Elin om Påsk!:
Hej!Så himla roligt att du har en blogg så man kan läsa hur det går för dig och Carminne! Roligt att höra att han är pigg och glad!!=) / Elin - Carminnes förra ägare =)

Svar: Hej! Vad roligt att hittat hit :D Minne mår prima, jag ska pussa på han från dig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0